poniedziałek, 13 października 2008

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO"OOOO

Nie umiem się skupić.
Próby medytacji zawsze spełzały na niczym, a słynną scenę z "Zawód - Fotograf" mogłabym oglądać z przerwą na siusiu, maila, kanapkę .... No żatuję. Fakt. Ale trudno mnie utrzymać przy czymś dłużej.
A to - najciekawszy sposób na reklamę męskich ciuchów jaki widziałam w życiu - obejrzałam 2 razy. Siatkówka przylepiła mi się do ekranu...

No i jeszcze moja jazda na podróż po Ameryce i ten Claremont. Miejscami wyglada, swoją drogą, jak z "Północ - Północny Zachód"...


Adam Kimmel presents: Claremont HD from adam kimmel on Vimeo.

Choć nie chiałabm,żeby mi chłopaki wyjechali pod koła.

2 komentarze:

igod pisze...

Za Kopcem Piłsudskiego jest asfaltowy parking, a za nim długa i kręta droga, która łączy Sowiniec z Zoo i którą zjeżdża się jeszcze lepiej.

Aga pisze...

igod jest z Krakowa?