środa, 18 czerwca 2008

Fuel for Life.


Uwielbiam konkursy. Radio, prasa, wyślij sms... Odpowiedz na pytanie.
W liceum zgromadziłam kolekcje fantastycznych słowników dzwoniąc namiętnie do Radia Bis - nadal ich używam...
W firmach trendsetterskich wygrywam zazwyczaj wypowiedziami na jakiś temat. Tak dostałam iPoda.

Od paru tygodni chodzę koło mojego Diesla i tłumacze sobie, że ten zakup to byłby zbytek... I wygrywam dużą butelkę perfum w jakimś konkursie smsowym.

Właśnie przyszła. Pachnie Nowym Jorkiem, bo tam głownie nosiłam to połączenie czarnej porzeczki, czarnego pieprzu, jaśminu, piżma, paczuli i mchu dębowego. Lubie go, bo jest jak reklama - trochę pachnie jak ...pleśń. Podpleśniałe, wytarzane w mchu porzeczki. Smakowite...:)

Powoli do mnie dociera jakim błędem było spryskanie sie nim - cała East 7 przepływa mi przed oczami....

Brak komentarzy: