piątek, 20 czerwca 2008

Dyskusja.

Ten film podobno jest o mnie. Ciekawe czy chodzi po prostu o stwierdzenie, ze "był tak miły, ze nieszczery"... Any comments? Pomóżcie mi wyjść z mojej głowy? On ze swojej nie może...
Nie wiedziałam jak bardzo pomoże mi ten film w połączeniu z serią dziwnych przesunięć spowodowanych przez tego bloga - w efekcie których czuję się dobrym partnerem do rozmowy i balansuję na granicy konceptualności...


***

Boltanski pokazuje na filmie miedzy innymi zdjęcia , które kolekcjonuje - zdjęcia z Paryża i zdjęcia żołnierzy niemieckich, takie "domowe", pełne szczęścia i pięknych uczuć. Pan w mundurze z narzeczoną, pan w mundurze z dziećmi siostry. Podobne do zdjęć polskich żołnierzy z tego okresu - choć w jakiś sposób bardziej ikoniczne, wyrazistsze...

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

http://yummie.hu/archives/2008/06/01/portishead-the-rip/
Może się spodoba:)

owiec pisze...

nie przejmuj sie, ten http://wpadka.filmweb.pl/ podobno jest o mnie (wylaczajac motyw ciąży)wiec tez nie wiem co o tym myslec :)